שלח הודעה למארחים

אם ברצונך לשאול שאלה  אנא מלא את הפרטים והמארח יחזור אליך בהקדם  



איך נולד הרעיון

 

איך עלה הרעיון

מיזם TOPICKS “צימרים באחריות” עלה בתחילה כרעיון קצת משוגע ואפילו מופרך שלא יוכל לעבוד בישראל. הרמת גבה הייתה

התגובה האופיינית למיזם שעיקרו הוא כי הכסף מוחזר חזרה במידה שהלקוח אינו מרוצה מהמקום. כחברה שעוסקת בתחום הצימרים

כבר 8 שנים הן מהצד השיווקי והן מהצד התפעולי והמארח, ערכנו שיחות עם בעלי צימרים איכותיים והבנו כי יש מקום למיזם מסוג

זה וכי יש צורך אדיר בשינוי בענף הצימרים ובתפיסה הצרכנית לגבי הצימרים.

 

האורח קודם לכל

המיזם TOPICKS “צימרים באחריות” הוא בראש ובראשונה מיזם צרכני ראשון מסוגו בעולם הצימרים. עד היום בחירת והזמנת

הצימר הסתמכה על הפרטים והתמונות שמוצגות באתרים השונים. כאשר לא הייתה הבטחה ש”מה שהגולש רואה זה מה שהוא

יקבל”. עד היום אתרי הצימרים השונים לא התייחסו לאורח ולצרכיו אלא הציגו את הצימרים באופן הטוב ביותר כך שבעלי הצימרים

יהיו מרוצים. אנחנו שמים את האורח במרכז ומפרסמים את הצימרים באופן “השקוף” ביותר. לכן אנחנו מתחייבים בפני כל אורח שיזמין

דרכנו להשיב את כספו חזרה במידה שהצימר כפי שהוא במציאות אינו תואם את המפורסם באתר.

 

מחזירים את חדוות הנתינה

לא רק אמת בפרסום עומדת לנגד עינינו אלא גם רמת השירות והאירוח. כשעלה הרעיון חשבנו לעצמנו מדוע אין ענף הצימרים פועל בדומה

לענף המלונאות. כלומר מדוע אם לא ניתן שירות טוב, או שאחד המתקנים החשובים בצימר אינו פעיל אין פיצוי מוסדר לאורח. כדי לענות

על חוסר זה כתבנו אמנת השירות עליה חותם כל בעל צימר שמתחייב למיזם ואותה מקבל כל אורח עם כניסתו לצימר שהזמין. באמנת

השירות פירטנו מהם הסטנדרטים הגבוהים שעל כל בעל צימר לעמוד בהם ומהו הפיצוי לאורח במידת הצורך.

 

צימרים באחריות מלאה

אנחנו מתחייבים לפעול בשקיפות מלאה ולהעמיד לרשות האורח אך ורק מתחמי נופש שמבטיחים ומקיימים תודעת שירות גבוהה ומעניקים

תמורה מלאה לכספו במחיר המשתלם ביותר. אנו נפעל במקצועיות ובאדיבות כדי לאפשר לאורח את החופשה לה הוא מצפה ועל מנת להשיב

לו את ההנאה שבאירוח אישי, חם ומלא בחדוות נתינה.

 id