שלח הודעה למארחים

אם ברצונך לשאול שאלה  אנא מלא את הפרטים והמארח יחזור אליך בהקדם  



מדיניות החזר כספים

מדיניות

אתר TOPICKS מאחל לכם חופשה מהנה ושהות נעימה בצימר שתזמינו דרכנו. כל צימר שהתקבל לאתרנו נבדק ונמצא מתאים לסטנדרטים הגבוהים שהציב האתר. אמת בפרסום ושקיפות מלאה הינם הקווים המנחים של אתר זה ולכן אנו מעניקים לכן 100% אחריות על כל צימר שתזמינו דרכנו.

 

החזר כספים מלא יתקיים במקרים הבאים:

המדיניות והתנאים המוצגים מטה ניתנים לאורחים אשר הזמינו את חופשתם דרך אתר TOPICKS. לפני פירוט דברים אלה אנו מבקשים מן האורח לבחון האם הסוגיה הינה פתירה, במקרה שכן אנו מבקשים לפנות בתחילה לבעל הצימר ולהעניק לו זמן סביר לטיפול בסוגיה.

 

במקרים הנ”ל האורח רשאי לא לבצע צ’ק אין (כניסה למקום) ולקבל את כספו חזרה:

1.המתקנים המפורסמים אינם קיימים או אינם עובדים: בריכה, ג’קוזי, ספא זרמים, סאונה, טלוויזיה, מים חמים,שירותים.
2.מצב המתקנים המפורסמים, ביניהם הריהוט ומתקני המתחם, בלויים וישנים ביחס למוצג. (אין אחריות על מזג אויר וצמחיה בהתאם לעונות השנה).
3.גודל המקום אינו תואם את המפורסם.
4.בעת הכניסה המקום אינו נקי כולל ניקיון מצעים ומגבות.
5.קיים מפגע בטיחותי ו/או תברואתי- בעניין זה TOPICKS יהיה הפוסק הבלעדי.

* בכל מקרה בו בחר האורח להישאר במקום הוא יהיה זכאי לפיצוי בגובה 15% משווי כל לילה עד לתיקון ה ליקויים שהתגלו.

 

הגשת תביעה להחזר כספי מלא

את הבקשה יש להגיש עד שעתיים מן מועד ההגעה לצימר, בתנאי שלא התבצע צ’ק אין.
הפנייה יכולה להתבצע בטלפון בין השעות 9:00- 17:00 ימים א’-ה’. בשעות אחרות ניתן לשלוח מייל ובו לפרט את סיבת התלונה.
צלמו תמונות ושלחו אלינו. כך נוכל לקבל החלטה מהירה ויעילה.
ההחלטה על ההחזר הכספי תתבצע על ידי TOPICKS תוך 7 ימים מיום הגשתה.

 

אנו מאחלים לכם חופשה נעימה, יחד עם זאת בכל מקרה שעלתה סוגייה כלשהי בין האורח לבין בעל הצימר אנו נעשה את מירב המאמצים על מנת לפתור אותה באופן החיובי ביותר. צוות TOPICKS ישמח לעמוד לרשותכם בימים א-ה בין השעות 9:00-17:00 בטלפון: 053-7931510 או במייל : office@topicks.co.il

חופשה מהנה!