שלח הודעה למארחים

מפה
  • חוות דעת מערכת
  • לחלום בעיניים פקוחות

סוויטות היוקרה נבנו על צלע הר באופן מדורג על שני מפלסים שונים עליון ותחתון. במפלס האמצעי נמצא בית משפחת ולדמן המארחים. לסוויטת גארדן יש חצר גדולה ובה ג'קוזי ספא ובריכת שחייה ואילו בסוויטת דרים חלל הפנים הינו גדול יותר וישנה בריכה מחוממת ומקורה במיוחד לימות החורף.

דברים שאהבתי בסוויטת גארדן- מפלס עליון

את החצר הרומנטית עם הג'קוזי ספא והבריכה הצמודה לו. את ההקפדה על הפרטים הקטנים שהופכים את החופשה למשהו קצת אחר. את ארוחת הבוקר המפנקת של אפרת ואת האירוח המקסים.

כדאי לדעת בסוויטת גארדן

הסוויטה נמצאת בקצה הרחוב וגובלת בחורש אך אין נוף, המטבח לא בנוי לארוחות מורכבות.

_DSC1397-copy

דברים שאהבתי בסוויטת דרים

את החלל הגדול של החדר, את העיצוב הנקי, את חדר הרחצה המפנק. רמת הפרטיות גבוהה, אהבתי מאוד את ארוחות הבוקר של אפרת.

כדאי לדעת בסוויטת דרים

הבריכה המחוממת והמקורה הינה בריכה יחסית קטנה

_DSC9448

חוות הדעת המלאה

יצאנו לדרך- נוסעים ל"ולדמנ'ס"

כבר בנסיעה לסוויטות "ולדמנ'ס" הרגשתי  איך אט אט אני מתנתקת מהשגרה היומיומית שלי והחופש מתחיל לחדור את שמשות המכונית. נוף הגליל שמתגלה כשהתחלתי בטיפוס מעלה והים התיכון במראה הצידית הבנתי חופש אמיתי מהו. כמה דקות אחר כך הגעתי לכפר ורדים, יישוב שבנוי על צלע הר עם נוף פנורמי לעמקים, חורש טבעי ומסלעה הייחודית רק לאזור הזה. יישוב שקט ופסטורלי כזה שהטבע מציץ בפינות הרחובות שלו.

הגענו ליעד-סוויטת "ולדמנ'ס" בקצה הרחוב

נסעתי ונסעתי בתוך היישוב,  אל קצה ההר ואז לקצה הרחוב והגעתי לבית משפחת ולדמן. הסוויטות  שנבנו באופן מדורג על צלע ההר והוקמו על מפלסים שונים בשטח נמצאות האחת בחלקו התחתון של הבית והשנייה בחלקו העליון של הבית. במפלס האמצעי בין שתי הסוויטות המפוארות מתגוררים בעלי המקום ולכל אחת מהסוויטות יש גינה משלהן . שתי הסוויטות גובלות בחורש טבעי. אפרת מקבלת את פני בחיוך. ככה את מקבלת את כל האורחים שלך?, שאלתי. "ברור" היא עונה "כל אורח מקבל יחס אישי וחם , בדיוק בשביל זה אני כאן".

הסוויטות- תשאירו מקום לרומנטיקה

סוויטת דרים ב"ולדמנ'ס" נמצאת במפלס התחתון, נכנסים לחצר מוקפת במבוק עם גינה קטנה מעוצבת ובריכה לזוג עם מפל מים קטן שצלילו הוא הדבר היחיד שמפר את השקט בסביבה. פתחתי את הדלת וכל מה שהתחשק לי באותו הרגע זה לפתוח את בקבוק היין שממתין בפינה בסבלנות, לקפוץ על המיטה הענקית שעליה מחכים חלוק ונעלי ספא ומייד אחרי זה להיכנס לג'קוזי הזוגי. "זו מהות החופש" חשבתי לעצמי. בסוויטה יש כל מה שזוג צריך כדי לא לצאת מהחדר. המטבח מאובזר בכל טוב, במקרר תוכל למצוא בירות, משקאות קלים, משקאות אנרגיה,  ואפרת כבר דאגה והכינה ברושור שמפרט על כל מה שיש באזור כולל מסעדות שאפשר להזמין מהם.

סוויטת גארדן נמצאת במפלס העליון, הכניסה היא מסביב , נוסעים דרך כורכר ומגיעים לשער חשמלי. כשנכנסים מתגלה חצר מטופחת עם ג'קוזי ספא ובריכה שמתאימה בדיוק לחופשה רומנטית כמו שמדמיינים. הסוויטה מעוצבת בקו נקי מודרני,  "כל מה שרצינו זה שיהיה לזוגות מקום שקט, נעים , בו הם יוכלו לבלות בפרטיות את החופשה שלהם" אומרת לי אפרת. הג'קוזי בתוך הסוויטה פונה לחצר וכל שנותר לכם הוא להחליט איפה אתם רוצים לבלות – על מיטת השיזוף בחצר, בספא או בבריכה, הכול שלכם. כמובן שגם סוויטת גארדן יש את אותם פינוקים וכיבודים וחלוקים ועוד דברים.

פותחים את הבוקר- ארוחת בוקר חלומית ב"ולדמנ'ס"

אני עוברת על רשימת התודות שאפרת קיבלה מהאורחים לאורך השנים ובכולם, מעבר לתודה והנאה, מוזכרת ארוחת הבוקר ב"ולדמנ'ס". "את מכינה אותה?" אני שואלת. "כן" היא עונה "ואני משתדלת להכין גם את הפרטים הקטנים בה, כמו פסטו זיתים ומטבלים שונים". בנוסף אפרת מכינה את המקום לבקשתכם לימי הולדת, ימי נישואין ודואגת לאפות עוגות אישיות לאורחים. יחס אישי וחם כבר אמרתי?

• חוות דעת גולשים
  • המפרט המלא
  • א. בוקר את ארוחת הבוקר העשירה מכינה בעלת המקום. ניתן להזמין את הארוחה לסוויטה. הארוחה הינה בתוספת תשלום

סוויטת דרים - חלל אחד מבנה אבן 70 מ"ר

ג'קוזי

ג'קוזי זוגי מרווח  1.80*1.20 .

מיטה

מיטה  1.60*2.00 בעלת מזרן איכותי במיוחד הכולל שכבת פילו טופ של לטקס.

טלויזיה

פלזמה 50 אינץ' בטכנולוגיית HD הכוללים חבילת ערוצים מלאה (ערוץ למבוגרים פתוח).

מטבח

כיריים, מכונת קפה נספרסו, תמי 4, אובן טוסטר, מקרר, וכלי מטבח. על פי דרישה נשמח לספק כלי בישול נוספים.

בריכה בנויה פרטית מחוממת ומקורה עם מפל וג'טים. 2.00*3.20

מנגל

מנגל גז וציוד נלווה לברביקיו במתחם הסוויטה.

סוויטת גארדן- 40 מ"ר חלל אחד

ג'קוזי פינתי מפנק .

מיטה

מיטה 1.60*2.00 בעלת מזרן איכותי במיוחד הכולל שכבת פילו טופ של לטקס.

טלויזיה

LCD 42 אינץ' בטכנולוגיית HD הכוללים חבילת ערוצים מלאה (כולל ערוץ למבוגרים).

בריכה פרטית מתעושת , 3.7*5.5

ג'קוזי ספא

ג'קוזי ספא זוגי פרטי מקורה. 2.00*2.00 , 40 מעלות.

מנגל

מנגל וציוד נלווה לברביקיו במתחם הסוויטה.

שעת כניסה ויציאה:

כניסה ב-15:00, יציאה ב-12:00, בשבת יציאה ב-14:00
         למדיניות ביטולים לחץ כאן

• תמונות
  • מפה
  • Coupons

סוויטת דרים - חלל אחד מבנה אבן 70 מ"ר

ג'קוזי

ג'קוזי זוגי מרווח  1.80*1.20 .

מיטה

מיטה  1.60*2.00 בעלת מזרן איכותי במיוחד הכולל שכבת פילו טופ של לטקס.

טלויזיה

פלזמה 50 אינץ' בטכנולוגיית HD הכוללים חבילת ערוצים מלאה (ערוץ למבוגרים פתוח).

בריכה בנויה פרטית מחוממת ומקורה עם מפל וג'טים. 2.00*3.20

מנגל

מנגל גז וציוד נלווה לברביקיו במתחם הסוויטה.

סוויטת גארדן- 40 מ"ר חלל אחד

ג'קוזי פינתי מפנק .

מיטה

מיטה 1.60*2.00 בעלת מזרן איכותי במיוחד הכולל שכבת פילו טופ של לטקס.

טלויזיה

LCD 42 אינץ' בטכנולוגיית HD הכוללים חבילת ערוצים מלאה (כולל ערוץ למבוגרים).

בריכה פרטית מתעושת , 3.7*5.5

ג'קוזי ספא

ג'קוזי ספא זוגי פרטי מקורה. 2.00*2.00 , 40 מעלות.

מנגל

מנגל וציוד נלווה לברביקיו במתחם הסוויטה.